Cím: 4030 Debrecen, Erdei Ferenc utca 16.
Telefon: +36 30 277 4696 minden nap 10-18 óra között
Irodáink:
4026 Debrecen, Péterfia utca 18. (Debrecen Plaza I. em.)
4400 Nyíregyháza, Bocskai utca 25.
5000 Szolnok, Ady Endre utca 28/A (Szolnok Plaza I. em.)
E-mail: info@kozpontegyesulet.hu
2020. augusztus 12. (szerda) - Klára, Letícia napja van.



Köszöntjük a KÖZ-Pont Ifjúsági Egyesület honlapján!

Online Honfoglaló a HABIDISZ szervezésében

A Hajdú-Bihar Megyei Diákönkormányzatok Szövetsége a karantén időszakban sem pihen, első online eseményként pedig egy Honfoglaló játékkal kedveskedtek nekünk. A diákönkormányzatban hivatalosan most még csak ex vezetőségi tagként tevékenykedő diákok vannak, azonban ez nem jelentett akadályt, hiszen többségük már újra is jelöltette magát április hónapban.

Május 25-én pedig meg is valósult a HABIDISZ által szervezett online Honfoglaló játék. A résztvevők összetétele vegyes volt, az eseményen volt munkatárs, ESC önkéntes, külsős résztvevő, de még Jász-Nagykun-Szolnok megyei diákönkormányzatos fiatal is. A program a Google Hangouts alkalmazás segítségével valósult meg, magát a Honfoglalót pedig a játék online felületén játszottuk. A párbajokat hármas csoportokban vívtuk meg és mit ne mondjak, sok izgalmas szituáció kerekedett ki a mérkőzések során. Míg a pénzügyi kérdések általános nehézséget okoztak, addig a „Mi Demjén Ferenc beceneve?” és hasonszőrű feladványok, ha szégyen, ha nem, sokkal könnyebbnek bizonyultak a matematikai és fizikai egyenleteknél. De ha valami biztos, akkor az az, hogy ha az ember eleget játszik, rengeteget tud tanulni és okulni egy-egy nehezebb kérdésből. Számos olyan pillanat volt, amikor mindannyian felemelő sikerélményt éltünk át, egy helyesen betippelt évszám kapcsán. Szerencsére azt mindenki tudta, hogy melyik királyunk arcképe található az ötszázasunk és az Erdélyből érkezett önkéntesünk is fölénybe került, amikor a Romániában kapható legjobb osztályzattal kapcsolatos kérdésre kellett válaszolnia.
A bajnokságon résztvevők között voltak örökös második és harmadik helyezettek, akik minden fordulóban ugyanazt a helyezést érték el, még akkor is, ha az ellenfél egy robot volt. Ezen végül jókat nevettünk. A másfél órás program jó hangulatban telt el és örülünk neki, hogy végül sikerült kipróbálnunk ezt a játékot is online térben, online résztvevőkkel.

vissza



Régebbi híreink...
Jelentkezz hozzánk Te is! Nyereményjáték